Veelgestelde vragen

Lees onze veelgestelde vragen of stuur ons hiernaast een bericht.

Wat is de TableSol?

De TableSol is een kleine, strak vormgegeven mini tafelparasol van ca. 30 cm hoog. Het speciale ontwerp zorgt voor een groot schaduwoppervlak op de tafel waardoor drankjes en andere versnaperingen niet in de zon staan. Zo kunnen zonaanbidders zelf heerlijk van de zon genieten terwijl hun hapjes en drankjes lekker fris blijven! De TableSol wordt gemaakt in Nederland.

Hoe zet je de TableSol in elkaar?

De TableSol bestaat uit drie onderdelen. Het kapje, de staander en een natuurstenen voetje. Wij raden aan om eerst de kap in elkaar te vouwen. Vervolgens bevestigt u de kap aan de staander en als laatst zet u de staander in het natuurstenen voetje. Bij elke TableSol sturen wij de gebruiksaanwijzingen mee. U kunt dit document ook hier vinden.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Het is niet noodzakelijk een account aan te maken. Ook zonder account kunt u een bestelling plaatsen en krijgt u een betaal- en verzendbevestiging van uw bestelling. Het voordeel van een account is dat u eerder geplaatste bestellingen kunt bekijken, producten kunt toevoegen aan uw wenslijst en bij het afrekenen hoeft u uw adres niet opnieuw in te voeren. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet aan derden verstrekt.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij versturen uw bestelling na ontvangst van uw betaling. Onder normale omstandigheden ontvangt u uw bestelling binnen 1-3 werkdagen na verzending. Per land kan de levertijd verschillen.

Hoe wordt de TableSol verzonden?

Elke TableSol wordt per stuk verpakt en in een neutrale omverpakking naar u verzonden.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

Voor de verzendkosten vragen wij € 6,50 (Nederland). Dit is inclusief Track & Trace. Verzending naar België en Duitsland is vanaf € 9,00 zonder Track & Trace of 13,00 met Track & Trace. Per land kunnen de verzendkosten verschillen. U ziet de verzendkosten altijd voordat u afrekent.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het is mogelijk om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Gelieve neemt u eerst contact met ons op door middel van ons contactformulier. Wij nemen alleen retourneringen in behandeling indien het product onbeschadigd is gebleven. De verzendkosten bij een retourzending zijn voor uw eigen rekening. Bij een retournering kunt u kiezen voor een vervangend product of restitutie van het aankoopbedrag.

Kan ik ook een eigen ontwerp aanleveren voor de TableSol?

Ja, dat is mogelijk. Of u nu een eigen design, een tekst, een foto of een logo aanlevert, alles is mogelijk! Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar onze promotionele pagina.

Met welke betaalmethoden kan ik afrekenen?

Afhankelijk van uw land kunt u betalen met de volgende betaalmethoden: iDeal, Mister Cash, SOFORT banking, Credit Card of middels een overboeking.

Mijn product is beschadigd? Wat nu?

Wij doen onze uiterste best om de kwaliteit van ons product te waarborgen. Indien u een beschadigd product heeft ontvangen, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen.

Waar kan ik terecht met een klacht over mijn bestelling?

Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. Gebruik hiervoor het contactformulier hiernaast.

Waar kan ik mezelf aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?

Op deze pagina kunt u uzelf aan- of afmelden voor onze nieuwsbrief.

Kan ik mijn account laten verwijderen?

Ja, zonder reden van opgave kunt u uw account bij ons laten verwijderen. Gelieve gebruikt u hiervoor ons contactformulier hiernaast.

Wat zijn uw Algemene Voorwaarden?

Onze Algemene Voorwaarden kunt u hier bekijken.

Onze gegevens

TableSol

Maystraat 143

2593 VV  Den Haag

NEDERLAND

KvK-nummer: 67580114

Stuur ons een e-mail